Bu Blogda Ara

7 Ocak 2013 Pazartesi

6 ocak 2013 galatasaray-fenerbahçe maçı
74-72
kadın basketbolunu ciddi biçimde izlemelerimin tamamı fener karşısında alınan hezimetlere denk geldikçe soğudum branştan. maçı da takip edemedim kütüphanedeydim, ilk yarı bittiğinde gördüm skoru, tekrar ders çalışmaya dalınca son 2 dakika 68-66 olunca twitterdan takip etmeye başladım, okulun dandik bilgisayarında tweetdeck filan da yok tabi twitter sayfasını yenilemekten bi hal oldum son anlarda, efsanevi biçimde kazandık maçı.
o anki timeline müthişti, maç uzadı haberi görmeyi umarken sevinç çığlıkları çok inanılmazdı. bundan sonraki maçların totemi de belli, onlar kazanacaksa kütüphanede yaşarım:) tebrikler kızlar.

öncelikle skor 72-72 olunca tribünde naber pankartı açan gerizekalılara selamlar.



sonrasında sancho lyttle'a kocaman öpücükler. özel olarak da alba torrens'e kocaman hoşgeldinler. dünyanın en sempatik kadın basketbolcusudur sanırım kendisi de. kupayla dönmesi de onun adına gayet sevindirici. 















branşı ne olursa olsun galatasaray'a kupa kazanmak, galatasarlı oyunculara gülmek mutlu olmak çok yakışıyor. sene sonunda daha iyilerine sahip olucaz inşallah.


oyuncuların dediği gibi ekrem memnun ekrem memnun onlar mutsuz ekrem memnun!  trollükte bir dünya markası olarak cimbombom, varolun.


güzel takımız vesselam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder