Bu Blogda Ara

27 Nisan 2013 Cumartesi

eyvah!

eyvah küme düşüyoruz!!

fenerbahçe yarı final ilk maçında benfica'yı baya baya iyi oynayarak 1-0la yenmiş, dün maç bitiminden itibaren twitterla maçlar harici spor kanallarıyla tüm ilişkimi kestim, fenerbahçe'nin galibiyetini reddettim kendi çapımda. çom fenerli de takip etmiyorum gerçi ama galatasaray'lıların "fener geliyo:( " temalı twitlerinden kaçma amaçlıydı dün akşamdan beri süren kişisel boykotum.galatasaray'ın liderliği puan farkını iyi oyununu filan unutup hemen karalar bağlamaya çok meraklı taraftarımız.

okula gidip geldim ama dışarda gördüğüm sarı-lacivert kişi sayısı gördüğüm sarı-kırmızılı sayısıyla hemen hemen aynıydı, dün maç esnasında galatasaraylıların dünkü fenerbahçe'den epey etkilendiğini okudum, maçı da izlemedim zaten senenin genelinde olduğu üzere. 1-0 lık skoru 4-0 olarak görenler mi dersiniz yok finalde chelsea'ye şu kadar atar diyenlere kadar. 1-0 yahu skor, hem bize ne. fenerbahçelilerin avrupa kupası hayalini görüp onların heyecanını yakından görünce 13 sene kazanılmış olan kupa daha da artırdı değerini benim nazarımda. 13 sene önce kazandığımız kupa için delirdi lan adamlar, ki bizim onun ardından kazandığımız bir diğer tamamlayıcı avrupa kupamız da cebimizde.


tabi ki istemem fenerbahçe'nin kupayı kazanmasını, ama 3 sene önce biz ligde kalmaz savaşı verirken fenerbahçe şu durumda olsaydı karalar bağlayabilirdim ama lideriz yahu, şampiyonluk yakın bize ne fenerbahçe'den, ki ulaşabilecekleri top nokta bizim 13 sene önceki yerimiz bile değil. 

eve gelirken bu senenin beyaz galatasaray formasını giymiş 8-9 yaşlarında bi çocuk gördüm, okuldan geliyodu, elinde cips vardı cipsten bedava bişi çıkmış sanırım o kartlarda bişi oluyo ya onlardan vardı elinde baya sevinmiş de delikanlı, gözlerinin içi gülüyordu, tüm galatasaraylıların da olması gereken o değil mi yahu, hep mutlu en mutlu. pazar günü maçtan sonra daha da mutlu olucak inşallah o küçük çocuk.



bir de galatasaraylılara gülmek çok yakışıyor yahu, her insana yakışır ama bizde bi farklı oluyor vallahi, allah bozmasın.


bakmalara doyamadım şu fotoğrafa günlerdir, nasıl bir güzelliktir, nasıl bir masumiyettir bu, allah nazardan saklasın.



 

 





bir de istirhamım olacak, burak hep gül be, hep gül. dünyadaki suratı asık hali çekilmeyen ama mutlu hali dünyanın en güzel insanlarından biri olan tezatlığa sahip en birinci kişidir tahmin ediyorum ki.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder